APA:
کپیطهماسبی آقبلاغی، داریوش، و عابدینی، علی. (1397). رابطه بین بازاریابی بازی های رایانه ای و تمایل به خرید با نقش میانجی فرهنگ سازی. مدیریت بازاریابی، 13(39 )، 81-95. SID. https://sid.ir/paper/218895/fa
Vancouver:
کپیطهماسبی آقبلاغی داریوش، عابدینی علی. رابطه بین بازاریابی بازی های رایانه ای و تمایل به خرید با نقش میانجی فرهنگ سازی. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1397؛13(39 ):81-95. Available from: https://sid.ir/paper/218895/fa
IEEE:
کپیداریوش طهماسبی آقبلاغی، و علی عابدینی، “رابطه بین بازاریابی بازی های رایانه ای و تمایل به خرید با نقش میانجی فرهنگ سازی،” مدیریت بازاریابی، vol. 13، no. 39 ، pp. 81–95، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218895/fa