مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,797
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

788
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی عوامل موثر بر استقبال شرکت های تجاری از بیلبوردهای تبلیغاتی برون شهری استان هرمزگان (مطالعه موردی: شرکت های تبلیغاتی)

صفحات

 صفحه شروع 33 | صفحه پایان 48

چکیده

 هدف تحقیق حاضر شناسایی و تعیین اهمیت عوامل موثر بر استقبال شرکت های تجاری از بیلبوردهای تبلیغاتی برون شهری استان هرمزگان است. شناخت این عوامل موثر, راه کارهایی را برای جذابیت بیشتر تابلوهای تبلیغاتی و افزایش استقبال از آن ها ارائه می دهد. این تحقیق از نظر هدف, کاربردی و از نظر نحوه جمع آوری اطلاعات, پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش 45 شرکت تبلیغاتی فعال موجود در بندرعباس است که از 80 متخصص تبلیغاتی تشکیل شده است. ابزار اصلی جمع آوری داده های تحقیق, پرسشنامه و مصاحبه است. پرسشنامه تحقیق پس از سنجش روایی و پایایی آن, در اختیار متخصصان تبلیغات قرار گرفت و تعداد 61 پرسشنامه برگشت داده شد. داده های به دست آمده از پرسشنامه با استفاده از آمار توصیفی و آزمون t تک متغیره و فریدمن در نرم افزار SPSS تجزیه و تحلیل گردید. نتایج حاصل از این تحقیق حاکی از این است که عمده ترین عوامل شناسایی شده مربوط به شرکت های تجاری, جاده, شرکت های تبلیغاتی و بیلبورد هستند و از بین این عوامل, میزان تردد در جاده, نوع جاده, ادراک شرکت ها نسبت به رسانه بیلبورد و منافع حاصل از آن, نوع فعالیت های بازاریابی شرکت های تبلیغاتی و توان مالی شرکت های تجاری از اهمیت بیشتری برخوردارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    صمدی تیراندازی، رقیه، احمدی، رضا، تیزرو، علی، و محمدی پور، سیامک. (1392). شناسایی عوامل موثر بر استقبال شرکت های تجاری از بیلبوردهای تبلیغاتی برون شهری استان هرمزگان (مطالعه موردی: شرکت های تبلیغاتی). مدیریت بازاریابی، 8(20)، 33-48. SID. https://sid.ir/paper/218896/fa

    Vancouver: کپی

    صمدی تیراندازی رقیه، احمدی رضا، تیزرو علی، محمدی پور سیامک. شناسایی عوامل موثر بر استقبال شرکت های تجاری از بیلبوردهای تبلیغاتی برون شهری استان هرمزگان (مطالعه موردی: شرکت های تبلیغاتی). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1392؛8(20):33-48. Available from: https://sid.ir/paper/218896/fa

    IEEE: کپی

    رقیه صمدی تیراندازی، رضا احمدی، علی تیزرو، و سیامک محمدی پور، “شناسایی عوامل موثر بر استقبال شرکت های تجاری از بیلبوردهای تبلیغاتی برون شهری استان هرمزگان (مطالعه موردی: شرکت های تبلیغاتی)،” مدیریت بازاریابی، vol. 8، no. 20، pp. 33–48، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218896/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button