APA:
کپیصمدی تیراندازی، رقیه، احمدی، رضا، تیزرو، علی، و محمدی پور، سیامک. (1392). شناسایی عوامل موثر بر استقبال شرکت های تجاری از بیلبوردهای تبلیغاتی برون شهری استان هرمزگان (مطالعه موردی: شرکت های تبلیغاتی). مدیریت بازاریابی، 8(20)، 33-48. SID. https://sid.ir/paper/218896/fa
Vancouver:
کپیصمدی تیراندازی رقیه، احمدی رضا، تیزرو علی، محمدی پور سیامک. شناسایی عوامل موثر بر استقبال شرکت های تجاری از بیلبوردهای تبلیغاتی برون شهری استان هرمزگان (مطالعه موردی: شرکت های تبلیغاتی). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1392؛8(20):33-48. Available from: https://sid.ir/paper/218896/fa
IEEE:
کپیرقیه صمدی تیراندازی، رضا احمدی، علی تیزرو، و سیامک محمدی پور، “شناسایی عوامل موثر بر استقبال شرکت های تجاری از بیلبوردهای تبلیغاتی برون شهری استان هرمزگان (مطالعه موردی: شرکت های تبلیغاتی)،” مدیریت بازاریابی، vol. 8، no. 20، pp. 33–48، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218896/fa