APA:
کپیقوچانی، فرخ، هاشم نیا، شهرام، و اقبال، رویا. (1392). بررسی تاثیر انواع تبلیغات رسانه ای به عنوان یکی از استراتژی های بازاریابی در رفتار خریداران خودروی سواری. مدیریت بازاریابی، 8(20)، 103-120. SID. https://sid.ir/paper/218898/fa
Vancouver:
کپیقوچانی فرخ، هاشم نیا شهرام، اقبال رویا. بررسی تاثیر انواع تبلیغات رسانه ای به عنوان یکی از استراتژی های بازاریابی در رفتار خریداران خودروی سواری. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1392؛8(20):103-120. Available from: https://sid.ir/paper/218898/fa
IEEE:
کپیفرخ قوچانی، شهرام هاشم نیا، و رویا اقبال، “بررسی تاثیر انواع تبلیغات رسانه ای به عنوان یکی از استراتژی های بازاریابی در رفتار خریداران خودروی سواری،” مدیریت بازاریابی، vol. 8، no. 20، pp. 103–120، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218898/fa