APA:
کپیرادی پور، ایمان، و بریم نژاد، ولی. (1392). تعیین عوامل موثر بر بازاریابی محصولات شناسنامه دار (مطالعه موردی: تخم مرغ نشان دار شهر تهران). مدیریت بازاریابی، 8(19)، 47-65. SID. https://sid.ir/paper/218906/fa
Vancouver:
کپیرادی پور ایمان، بریم نژاد ولی. تعیین عوامل موثر بر بازاریابی محصولات شناسنامه دار (مطالعه موردی: تخم مرغ نشان دار شهر تهران). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1392؛8(19):47-65. Available from: https://sid.ir/paper/218906/fa
IEEE:
کپیایمان رادی پور، و ولی بریم نژاد، “تعیین عوامل موثر بر بازاریابی محصولات شناسنامه دار (مطالعه موردی: تخم مرغ نشان دار شهر تهران)،” مدیریت بازاریابی، vol. 8، no. 19، pp. 47–65، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218906/fa