APA:
کپیسمیعی زفرقندی، عادله، نایب زاده، شهناز، و دهقان دهنوی، حسن. (1394). بررسی تاثیر ارزش, اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف کننده بر قصدخرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران). مدیریت بازاریابی، 10(27)، 79-99. SID. https://sid.ir/paper/218913/fa
Vancouver:
کپیسمیعی زفرقندی عادله، نایب زاده شهناز، دهقان دهنوی حسن. بررسی تاثیر ارزش, اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف کننده بر قصدخرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1394؛10(27):79-99. Available from: https://sid.ir/paper/218913/fa
IEEE:
کپیعادله سمیعی زفرقندی، شهناز نایب زاده، و حسن دهقان دهنوی، “بررسی تاثیر ارزش, اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف کننده بر قصدخرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران)،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 27، pp. 79–99، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218913/fa