APA:
کپیرحیمی کلور، حسین. (1394). بررسی اثر کیفیت خدمات و دانش بانک از مشتریان بر وفاداری مشتریان (با تاکید بر تصویر ذهنی, کیفیت ارتباط با مشتری و رضایتمندی به عنوان متغیرهای واسط گر). مدیریت بازاریابی، 10(27)، 122-148. SID. https://sid.ir/paper/218916/fa
Vancouver:
کپیرحیمی کلور حسین. بررسی اثر کیفیت خدمات و دانش بانک از مشتریان بر وفاداری مشتریان (با تاکید بر تصویر ذهنی, کیفیت ارتباط با مشتری و رضایتمندی به عنوان متغیرهای واسط گر). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1394؛10(27):122-148. Available from: https://sid.ir/paper/218916/fa
IEEE:
کپیحسین رحیمی کلور، “بررسی اثر کیفیت خدمات و دانش بانک از مشتریان بر وفاداری مشتریان (با تاکید بر تصویر ذهنی, کیفیت ارتباط با مشتری و رضایتمندی به عنوان متغیرهای واسط گر)،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 27، pp. 122–148، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218916/fa