APA:
کپیسیدحسینی، سیدمحمد، و زمانی، فرزام. (1393). نقش حوزه های سازمانی در مدیریت تکوین محصول جدید (با رویکرد صنایع خودروسازی ایران). مدیریت بازاریابی، 9(24)، 71-90. SID. https://sid.ir/paper/218925/fa
Vancouver:
کپیسیدحسینی سیدمحمد، زمانی فرزام. نقش حوزه های سازمانی در مدیریت تکوین محصول جدید (با رویکرد صنایع خودروسازی ایران). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1393؛9(24):71-90. Available from: https://sid.ir/paper/218925/fa
IEEE:
کپیسیدمحمد سیدحسینی، و فرزام زمانی، “نقش حوزه های سازمانی در مدیریت تکوین محصول جدید (با رویکرد صنایع خودروسازی ایران)،” مدیریت بازاریابی، vol. 9، no. 24، pp. 71–90، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218925/fa