APA:
کپیشیدائی حبشی، اکبر، فضل زاده، علیرضا، و فاریابی، محمد. (1393). بررسی نقش بازاریابی رابطه مند, بازاریابی حسی و حمایتی در وفاداری مشتریان. مدیریت بازاریابی، 9(24)، 113-138. SID. https://sid.ir/paper/218931/fa
Vancouver:
کپیشیدائی حبشی اکبر، فضل زاده علیرضا، فاریابی محمد. بررسی نقش بازاریابی رابطه مند, بازاریابی حسی و حمایتی در وفاداری مشتریان. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1393؛9(24):113-138. Available from: https://sid.ir/paper/218931/fa
IEEE:
کپیاکبر شیدائی حبشی، علیرضا فضل زاده، و محمد فاریابی، “بررسی نقش بازاریابی رابطه مند, بازاریابی حسی و حمایتی در وفاداری مشتریان،” مدیریت بازاریابی، vol. 9، no. 24، pp. 113–138، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218931/fa