APA:
کپیخادمی، مهدی، امیرخانی، فرشته، و فتحی، هانیه. (1397). سنجش ارزش ویژه برند مکان و تأثیر آن بر دلبستگی شهروندان؛ تحلیل نقش میانجی رضایت از مکان. مدیریت بازاریابی، 13(38 )، 47-63. SID. https://sid.ir/paper/218934/fa
Vancouver:
کپیخادمی مهدی، امیرخانی فرشته، فتحی هانیه. سنجش ارزش ویژه برند مکان و تأثیر آن بر دلبستگی شهروندان؛ تحلیل نقش میانجی رضایت از مکان. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1397؛13(38 ):47-63. Available from: https://sid.ir/paper/218934/fa
IEEE:
کپیمهدی خادمی، فرشته امیرخانی، و هانیه فتحی، “سنجش ارزش ویژه برند مکان و تأثیر آن بر دلبستگی شهروندان؛ تحلیل نقش میانجی رضایت از مکان،” مدیریت بازاریابی، vol. 13، no. 38 ، pp. 47–63، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218934/fa