Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,707
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

852
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری، محصولات لپ تاپ، گوشی همراه و خودرو

صفحات

 صفحه شروع 91 | صفحه پایان 105

چکیده

 مشارکت در برند می تواند علامت خاصی برای مشتریان باشد که در تحقیقات کنونی و به خصوص محصولات راهبردی چون خوردرو کمتر به آن توجه شده است. این تحقیق با هدف تحلیل نگرش و انتظارات مشتری از مشارکت برند در ابعاد مهمی چون قیمت گذاری, مسوولیت, شهرت و انتخاب برند انجام گردیده است. در این تحقیق از روش توصیفی تحلیلی و ابزار پرسشنامه ای استفاده شد. جامعه آماری تحقیق دانشجویان مدیریت و صنایع دانشگاه های سراسری تهران بوده اند که تعداد نمونه 370 نفر می باشد. نوآوری خاص تحقیق نیز در بررسی نحوه نام گذاری برند برای محصولات با برند مشترک بوده است. روایی محتوای پرسشنامه به صورت صوری بررسی شد و ضریب آلفا کرونباخ برای پایایی 0.822 بوده است. به عنوان نتیجه می توان گفت یکی از روش های تقویت برند در میان مشتریان برای برندهای همکار و برای به نمایش گذاشتن قدرت کارکردی و کیفیتی تولیدات برای برندهای اصلی, استفاده از محصولات با برند مشترک می باشد. در حال حاضر مشارکت در محصول گوشی همراه از بعد تناسب, تکمیل کنندگی و عقلایی بودن بسیار مناسب است. همچنین شهرت بیشتر مهمترین دلیل برای انتخاب برند به عنوان برند اصلی است. از سوی دیگر, در برندگذاری توجه به مشخص بودن شرکت های مشارکت کننده در نام محصول مشترک, بشدت تاکید می گردد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    شاه طهماسبی، اسماعیل، و نسایی، خبات. (1394). راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری, محصولات لپ تاپ, گوشی همراه و خودرو. مدیریت بازاریابی، 10(28)، 91-105. SID. https://sid.ir/paper/218941/fa

    Vancouver: کپی

    شاه طهماسبی اسماعیل، نسایی خبات. راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری, محصولات لپ تاپ, گوشی همراه و خودرو. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1394؛10(28):91-105. Available from: https://sid.ir/paper/218941/fa

    IEEE: کپی

    اسماعیل شاه طهماسبی، و خبات نسایی، “راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری, محصولات لپ تاپ, گوشی همراه و خودرو،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 28، pp. 91–105، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218941/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا