APA:
کپیشاه طهماسبی، اسماعیل، و نسایی، خبات. (1394). راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری, محصولات لپ تاپ, گوشی همراه و خودرو. مدیریت بازاریابی، 10(28)، 91-105. SID. https://sid.ir/paper/218941/fa
Vancouver:
کپیشاه طهماسبی اسماعیل، نسایی خبات. راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری, محصولات لپ تاپ, گوشی همراه و خودرو. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1394؛10(28):91-105. Available from: https://sid.ir/paper/218941/fa
IEEE:
کپیاسماعیل شاه طهماسبی، و خبات نسایی، “راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری, محصولات لپ تاپ, گوشی همراه و خودرو،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 28، pp. 91–105، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218941/fa