APA:
کپیرادفر، رضا، و شهابی، علی. (1394). تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با تکنیک دیماتل فازی و رویکرد سیستمی: مطالعه موردی سایت های تبلیغاتی ایران. مدیریت بازاریابی، 10(28)، 107-124. SID. https://sid.ir/paper/218942/fa
Vancouver:
کپیرادفر رضا، شهابی علی. تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با تکنیک دیماتل فازی و رویکرد سیستمی: مطالعه موردی سایت های تبلیغاتی ایران. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1394؛10(28):107-124. Available from: https://sid.ir/paper/218942/fa
IEEE:
کپیرضا رادفر، و علی شهابی، “تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با تکنیک دیماتل فازی و رویکرد سیستمی: مطالعه موردی سایت های تبلیغاتی ایران،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 28، pp. 107–124، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218942/fa