APA:
کپیغفاری آشتیانی، پیمان. (1394). بررسی تاثیر ابعاد ادراک قیمت بر خبرگی قیمت و میزان لذت بخشی خرید. مدیریت بازاریابی، 10(28)، 49-71. SID. https://sid.ir/paper/218944/fa
Vancouver:
کپیغفاری آشتیانی پیمان. بررسی تاثیر ابعاد ادراک قیمت بر خبرگی قیمت و میزان لذت بخشی خرید. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1394؛10(28):49-71. Available from: https://sid.ir/paper/218944/fa
IEEE:
کپیپیمان غفاری آشتیانی، “بررسی تاثیر ابعاد ادراک قیمت بر خبرگی قیمت و میزان لذت بخشی خرید،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 28، pp. 49–71، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218944/fa