مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

814
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

812
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بازاریابی احساسی، قابلیت های دینامیک و سودآوری سازمانی

صفحات

 صفحه شروع 97 | صفحه پایان 110

چکیده

 امروزه سودآوری سازمانی در بازارهای رقابتی یکی از پارادایم های مهم در مباحث سازمان و عملکرد می باشد, که مورد تحقیق گسترده ای قرار گرفته است. سازمان هایی که درک خوبی از این مباحث داشته اند, قادر خواهند بود عملکرد بهتری داشته و سودآورتر باشند لذا پژوهش حاضر با هدف تبیین رابطه اثرگذاری قابلیت های دینامیک, بازاریابی احساسی, وفاداری به نام تجاری بر سودآوری سازمانی صورت گرفته است ودر این راستا داده های مورد نیاز, با استفاده از پرسشنامه دارای روایی و پایایی مناسب, از جامعه آماری مورد نظر تحقیق (نمایندگان فعال بیمه پاسارگاد خراسان رضوی که تعداد آنها 261 نفر بوده اند که براساس جدول مورگان, تعداد نمونه 152 نفر انتخاب شد) جمع آوری گردید. فرضیه های ﭘ ﮋ وﻫ ﺶ ﺑ ﺎ اﺳ ﺘ ﻔ ﺎ ده از ﻣ ﺪ ل ﺳ ﺎ زی ﻣ ﻌ ﺎ دﻻ ت ﺳ ﺎ ﺧ ﺘ ﺎ ری ﺑ ﺎ ﺑ ﻪ ﮐ ﺎ رﮔ ﯿ ﺮ ی ﻧ ﺮ م اﻓ ﺰ ار PLS و روش ﺗ ﺤ ﻠ ﯿ ﻞ ﻣ ﺴ ﯿ ﺮ ﻣ ﻮ رد ﺳ ﻨ ﺠ ﺶ ﻗ ﺮ ار ﮔ ﺮ ﻓ ﺖ و نتایج حاصل از پژوهش نشان داد که بازاریابی احساسی با واسطه وفاداری به نام تجاری بر سودآوری سازمانی تأثیر مثبت و معنی داری داشته و همچنین نتایج حاکی از این بود که قابلیت های دینامیک سازمان نیز بر سودآوری سازمانی تأثیر مثبت معنی داری دارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    پورسلیمی، مجتبی، و امیدی، انوش. (1396). بازاریابی احساسی, قابلیت های دینامیک و سودآوری سازمانی. مدیریت بازاریابی، 12(35 )، 97-110. SID. https://sid.ir/paper/218952/fa

    Vancouver: کپی

    پورسلیمی مجتبی، امیدی انوش. بازاریابی احساسی, قابلیت های دینامیک و سودآوری سازمانی. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1396؛12(35 ):97-110. Available from: https://sid.ir/paper/218952/fa

    IEEE: کپی

    مجتبی پورسلیمی، و انوش امیدی، “بازاریابی احساسی, قابلیت های دینامیک و سودآوری سازمانی،” مدیریت بازاریابی، vol. 12، no. 35 ، pp. 97–110، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218952/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button