APA:
کپیپورسلیمی، مجتبی، و امیدی، انوش. (1396). بازاریابی احساسی, قابلیت های دینامیک و سودآوری سازمانی. مدیریت بازاریابی، 12(35 )، 97-110. SID. https://sid.ir/paper/218952/fa
Vancouver:
کپیپورسلیمی مجتبی، امیدی انوش. بازاریابی احساسی, قابلیت های دینامیک و سودآوری سازمانی. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1396؛12(35 ):97-110. Available from: https://sid.ir/paper/218952/fa
IEEE:
کپیمجتبی پورسلیمی، و انوش امیدی، “بازاریابی احساسی, قابلیت های دینامیک و سودآوری سازمانی،” مدیریت بازاریابی، vol. 12، no. 35 ، pp. 97–110، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218952/fa