APA:
کپینجاتی، مهرناز، و راه چمنی، احمد. (1395). تأثیر شکست کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری. مدیریت بازاریابی، 10(30 )، 93-109. SID. https://sid.ir/paper/218960/fa
Vancouver:
کپینجاتی مهرناز، راه چمنی احمد. تأثیر شکست کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1395؛10(30 ):93-109. Available from: https://sid.ir/paper/218960/fa
IEEE:
کپیمهرناز نجاتی، و احمد راه چمنی، “تأثیر شکست کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 30 ، pp. 93–109، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218960/fa