APA:
کپیرضایی، رضا، صفرخانی، مهدی، ایمانی، عباس، و خلیل زاده، محسن. (1395). بررسی تأثیر توسعه ی محصول جدید و استراتژی های بازاریابی بین الملل بر عملکرد صادراتی (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی). مدیریت بازاریابی، 10(30 )، 31-44. SID. https://sid.ir/paper/218961/fa
Vancouver:
کپیرضایی رضا، صفرخانی مهدی، ایمانی عباس، خلیل زاده محسن. بررسی تأثیر توسعه ی محصول جدید و استراتژی های بازاریابی بین الملل بر عملکرد صادراتی (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1395؛10(30 ):31-44. Available from: https://sid.ir/paper/218961/fa
IEEE:
کپیرضا رضایی، مهدی صفرخانی، عباس ایمانی، و محسن خلیل زاده، “بررسی تأثیر توسعه ی محصول جدید و استراتژی های بازاریابی بین الملل بر عملکرد صادراتی (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی)،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 30 ، pp. 31–44، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218961/fa