APA:
کپیمرادی، ندا، و غفاری، محمد. (1396). بررسی تأثیر تحریف های شناختی بر تصویر ذهنی برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت همکاران سیستم). مدیریت بازاریابی، 12(36 )، 83-94. SID. https://sid.ir/paper/218970/fa
Vancouver:
کپیمرادی ندا، غفاری محمد. بررسی تأثیر تحریف های شناختی بر تصویر ذهنی برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت همکاران سیستم). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1396؛12(36 ):83-94. Available from: https://sid.ir/paper/218970/fa
IEEE:
کپیندا مرادی، و محمد غفاری، “بررسی تأثیر تحریف های شناختی بر تصویر ذهنی برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت همکاران سیستم)،” مدیریت بازاریابی، vol. 12، no. 36 ، pp. 83–94، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218970/fa