APA:
کپیخون سیاوش، محسن، امیراصل، الیکا، و محمدی پور پامساری، مجید. (1396). بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده و امنیت ادراک شده خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه برند. مدیریت بازاریابی، 12(36 )، 1-20. SID. https://sid.ir/paper/218974/fa
Vancouver:
کپیخون سیاوش محسن، امیراصل الیکا، محمدی پور پامساری مجید. بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده و امنیت ادراک شده خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه برند. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1396؛12(36 ):1-20. Available from: https://sid.ir/paper/218974/fa
IEEE:
کپیمحسن خون سیاوش، الیکا امیراصل، و مجید محمدی پور پامساری، “بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده و امنیت ادراک شده خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه برند،” مدیریت بازاریابی، vol. 12، no. 36 ، pp. 1–20، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218974/fa