APA:
کپیگوهرجو، الهام، صادقی، تورج، و زنده دل، احمد. (1392). بررسی رابطه بین عوامل تاثیرگذار بر عرق ملی مصرف کننده و رفتار خرید در کالاهای خارجی در خراسان رضوی. مدیریت بازاریابی، 8(21)، 1-14. SID. https://sid.ir/paper/218990/fa
Vancouver:
کپیگوهرجو الهام، صادقی تورج، زنده دل احمد. بررسی رابطه بین عوامل تاثیرگذار بر عرق ملی مصرف کننده و رفتار خرید در کالاهای خارجی در خراسان رضوی. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1392؛8(21):1-14. Available from: https://sid.ir/paper/218990/fa
IEEE:
کپیالهام گوهرجو، تورج صادقی، و احمد زنده دل، “بررسی رابطه بین عوامل تاثیرگذار بر عرق ملی مصرف کننده و رفتار خرید در کالاهای خارجی در خراسان رضوی،” مدیریت بازاریابی، vol. 8، no. 21، pp. 1–14، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218990/fa