APA:
کپیشمسی گوشکی، سجاد، سلگی، محمد، و بهرام زاده، محمدمهدی. (1392). ارزیابی ارتباط برنامه های وفاداری, وفاداری مشتری و مولفه های وابسته (مطالعه موردی شرکت های توزیع دارو). مدیریت بازاریابی، 8(21)، 119-140. SID. https://sid.ir/paper/218991/fa
Vancouver:
کپیشمسی گوشکی سجاد، سلگی محمد، بهرام زاده محمدمهدی. ارزیابی ارتباط برنامه های وفاداری, وفاداری مشتری و مولفه های وابسته (مطالعه موردی شرکت های توزیع دارو). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1392؛8(21):119-140. Available from: https://sid.ir/paper/218991/fa
IEEE:
کپیسجاد شمسی گوشکی، محمد سلگی، و محمدمهدی بهرام زاده، “ارزیابی ارتباط برنامه های وفاداری, وفاداری مشتری و مولفه های وابسته (مطالعه موردی شرکت های توزیع دارو)،” مدیریت بازاریابی، vol. 8، no. 21، pp. 119–140، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218991/fa