APA:
کپیشهرام فقیهی، علی، و بریم نژاد، ولی. (1392). بررسی عوامل موثر بر پذیرش مصرف کنندگان برای محصولات خاص. مدیریت بازاریابی، 8(21)، 78-100. SID. https://sid.ir/paper/218992/fa
Vancouver:
کپیشهرام فقیهی علی، بریم نژاد ولی. بررسی عوامل موثر بر پذیرش مصرف کنندگان برای محصولات خاص. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1392؛8(21):78-100. Available from: https://sid.ir/paper/218992/fa
IEEE:
کپیعلی شهرام فقیهی، و ولی بریم نژاد، “بررسی عوامل موثر بر پذیرش مصرف کنندگان برای محصولات خاص،” مدیریت بازاریابی، vol. 8، no. 21، pp. 78–100، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218992/fa