APA:
کپیعبدالوند، محمدعلی، ناظمی، جمشید، و مومنی، حسینعلی. (1392). برآورد مدل انتخاب گسسته تمایز مشتری مبتنی بر بخش بندی (مطالعه موردی بررسی ترجیحات خریداران سایپا). مدیریت بازاریابی، 8(21)، 43-62. SID. https://sid.ir/paper/218993/fa
Vancouver:
کپیعبدالوند محمدعلی، ناظمی جمشید، مومنی حسینعلی. برآورد مدل انتخاب گسسته تمایز مشتری مبتنی بر بخش بندی (مطالعه موردی بررسی ترجیحات خریداران سایپا). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1392؛8(21):43-62. Available from: https://sid.ir/paper/218993/fa
IEEE:
کپیمحمدعلی عبدالوند، جمشید ناظمی، و حسینعلی مومنی، “برآورد مدل انتخاب گسسته تمایز مشتری مبتنی بر بخش بندی (مطالعه موردی بررسی ترجیحات خریداران سایپا)،” مدیریت بازاریابی، vol. 8، no. 21، pp. 43–62، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218993/fa