APA:
کپیسمیعی نصر، محمود، علوی، سیدمسلم، و نجفی سیاهرودی، مهدی. (1390). بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند از جانب مشتریان با استفاده از روش تحلیل عاملی. مدیریت بازاریابی، 6(10)، 47-64. SID. https://sid.ir/paper/219005/fa
Vancouver:
کپیسمیعی نصر محمود، علوی سیدمسلم، نجفی سیاهرودی مهدی. بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند از جانب مشتریان با استفاده از روش تحلیل عاملی. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1390؛6(10):47-64. Available from: https://sid.ir/paper/219005/fa
IEEE:
کپیمحمود سمیعی نصر، سیدمسلم علوی، و مهدی نجفی سیاهرودی، “بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند از جانب مشتریان با استفاده از روش تحلیل عاملی،” مدیریت بازاریابی، vol. 6، no. 10، pp. 47–64، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/219005/fa