APA:
کپیحقیقی کفاش، مهدی، و اکبری، مسعود. (1390). اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با استفاده ا ز مدل ECSI. مدیریت بازاریابی، 6(10)، 95-118. SID. https://sid.ir/paper/219006/fa
Vancouver:
کپیحقیقی کفاش مهدی، اکبری مسعود. اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با استفاده ا ز مدل ECSI. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1390؛6(10):95-118. Available from: https://sid.ir/paper/219006/fa
IEEE:
کپیمهدی حقیقی کفاش، و مسعود اکبری، “اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با استفاده ا ز مدل ECSI،” مدیریت بازاریابی، vol. 6، no. 10، pp. 95–118، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/219006/fa