مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

4,238
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,514
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

2

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با استفاده ا ز مدل ECSI

صفحات

 صفحه شروع 95 | صفحه پایان 118

چکیده

 در دنیای پررقابت امروزی برای داشتن یک موقعیت مسلط در بازار, ارایه محصولات با کیفیت برتر به مشتریان یک امر مهم است که از آن می توان به عنوان یک اهرم ایجادکننده مزیت رقابتی بادوام نام برد. وفاداری مشتری یک حق نیست بلکه امتیازی است که باید کسب شود.هدف از مقاله حاضر, اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شرکت شیرین عسل است. در زمینه رضایت و وفاداری مشتریان مدل های متفاوتی توسط اندیشمندان ارائه شده که در این پژوهش از مدل رضایت مشتری اروپایی استفاده گردیده که در آن سه عامل رضایت مشتری, تصویر درک شده از شرکت و کیفیت درک شده از نرم افزار (عناصر تعاملی در خدمت ارائه شده یا بخشی از کیفیت که نمایان گر عناصر تعاملی در خدمت ارائه شده مانند رفتار پرسنل و یا ویژگیهای محیط ارائه خدمت است) بر روی وفاداری موثر می باشند.در این تحقیق تعداد 420 پرسشنامه میان مصرف کنندگان محصولات این شرکت در شهر تهران پخش گردید که تعداد 385 پرسشنامه تکمیل شده جمع آوری شد.نتایج به دست آمده از تحقیق پس از انجام تجزیه و تحلیل های آماری نشان داد که در سطح اطمینان 95% کلیه عوامل شناسایی شده بر روی دو شاخص اصلی وفاداری - تکرار خرید و معرفی محصول به دیگران- مصرف کنندگان محصولات شرکت شیرین عسل موثر می باشند.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

حقیقی کفاش، مهدی، و اکبری، مسعود. (1390). اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با استفاده ا ز مدل ECSI. مدیریت بازاریابی، 6(10)، 95-118. SID. https://sid.ir/paper/219006/fa

Vancouver: کپی

حقیقی کفاش مهدی، اکبری مسعود. اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با استفاده ا ز مدل ECSI. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1390؛6(10):95-118. Available from: https://sid.ir/paper/219006/fa

IEEE: کپی

مهدی حقیقی کفاش، و مسعود اکبری، “اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با استفاده ا ز مدل ECSI،” مدیریت بازاریابی، vol. 6، no. 10، pp. 95–118، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/219006/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button