Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,434
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

668
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران

صفحات

 صفحه شروع 71 | صفحه پایان 84

چکیده

 هدف از این تحقیق "ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران" می باشد. روش مورد استفاده در این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی است. جامعه آماری این تحقیق دارای حجم نامحدود و شامل مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران می باشد که با استفاده از فرمول کوکران تعداد نمونه 385 نفردر نظر گرفته شده است. جهت انتخاب نمونه آماری, از نمونه گیری تصادفی خوشه ای استفاده گردید و با استفاده از پرسشنامه استاندارد که روایی آن از طریق فرمول cvr به تایید رسید و برابر 0.8 شد, مبادرت به جمع آوری اطلاعات گردید. برای تعیین پایایی پرسش نامه ضریب آلفای کرونباخ برابر 0.81 محاسبه گردید که حاکی از پایایی در سطح عالی می باشد. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون های کلموگروف- اسمیرنوف, آزمون دوربین واتسون و آزمون رگرسیون به کمک نرم افزار SPSS استفاده شد, که حاکی از تاثیر متغیرهای اعتماد, تجربه استفاده از اینترنت, استفاده از دیگر خدمات بانک, سودمندی ادراک شده, سهولت استفاده ادراک شده بر پذیرش بانکداری اینترنتی است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    فلاح اصل، زهرا، و عبدالوند، محمدعلی. (1394). ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران. مدیریت بازاریابی، 10(29)، 71-84. SID. https://sid.ir/paper/219012/fa

    Vancouver: کپی

    فلاح اصل زهرا، عبدالوند محمدعلی. ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1394؛10(29):71-84. Available from: https://sid.ir/paper/219012/fa

    IEEE: کپی

    زهرا فلاح اصل، و محمدعلی عبدالوند، “ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 29، pp. 71–84، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/219012/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا