APA:
کپیفلاح اصل، زهرا، و عبدالوند، محمدعلی. (1394). ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران. مدیریت بازاریابی، 10(29)، 71-84. SID. https://sid.ir/paper/219012/fa
Vancouver:
کپیفلاح اصل زهرا، عبدالوند محمدعلی. ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1394؛10(29):71-84. Available from: https://sid.ir/paper/219012/fa
IEEE:
کپیزهرا فلاح اصل، و محمدعلی عبدالوند، “ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 29، pp. 71–84، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/219012/fa