APA:
کپیسرمدسعیدی، سهیل، و عبدالهی بجستانی، امیر. (1394). شناسایی و اولویت بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در صنایع غذایی با استفاده از تکنیک AHP-FUZZY (صنایع غذایی دینا). مدیریت بازاریابی، 10(29)، 85-100. SID. https://sid.ir/paper/219016/fa
Vancouver:
کپیسرمدسعیدی سهیل، عبدالهی بجستانی امیر. شناسایی و اولویت بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در صنایع غذایی با استفاده از تکنیک AHP-FUZZY (صنایع غذایی دینا). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1394؛10(29):85-100. Available from: https://sid.ir/paper/219016/fa
IEEE:
کپیسهیل سرمدسعیدی، و امیر عبدالهی بجستانی، “شناسایی و اولویت بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در صنایع غذایی با استفاده از تکنیک AHP-FUZZY (صنایع غذایی دینا)،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 29، pp. 85–100، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/219016/fa