مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,081
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

674
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

2

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت، وفاداری، گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 16

چکیده

 هدف از این پژوهش, بررسی تاثیر ارزش خرید مصرف کننده بر رضایت, وفاداری, گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید می باشد. امروزه پژوهش های اندکی به صورت فراگیر به بررسی رابطه بین ارزش خرید مصرف کننده و رضایت, وفاداری, گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید در خرده فروشی های تخفیف دار پرداخته اند و پژوهش های قبلی عمدتا محدود به خرده فروشی های لوکس می باشد که نقش فروشنده بسیار مهم در نظر گرفته شده است. در مجموع در این پژوهش 400 پرسشنامه در بین مشتریان خرده فروشی تخفیف دار هایپر استار در تهران توزیع و گردآوری شد. در تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار لیزرل استفاده شده است. یافته های تحقیق حاکی از تاثیر رابطه معنی دار بین ارزش خرید فایده باور و لذت جویانه بر رضایت و وفاداری می باشد. همچنین, تاثیر رابطه معنی داری بین رضایت با وفاداری نگرشی و سهم از سبد خرید وجود دارد.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

عبدالوند، محمدعلی، و جانی، محمد. (1391). بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت, وفاداری, گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید. مدیریت بازاریابی، 7(17)، 1-16. SID. https://sid.ir/paper/219023/fa

Vancouver: کپی

عبدالوند محمدعلی، جانی محمد. بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت, وفاداری, گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1391؛7(17):1-16. Available from: https://sid.ir/paper/219023/fa

IEEE: کپی

محمدعلی عبدالوند، و محمد جانی، “بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت, وفاداری, گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید،” مدیریت بازاریابی، vol. 7، no. 17، pp. 1–16، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/219023/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button