APA:
کپیعبدالوند، محمدعلی، و جانی، محمد. (1391). بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت, وفاداری, گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید. مدیریت بازاریابی، 7(17)، 1-16. SID. https://sid.ir/paper/219023/fa
Vancouver:
کپیعبدالوند محمدعلی، جانی محمد. بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت, وفاداری, گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1391؛7(17):1-16. Available from: https://sid.ir/paper/219023/fa
IEEE:
کپیمحمدعلی عبدالوند، و محمد جانی، “بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت, وفاداری, گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید،” مدیریت بازاریابی، vol. 7، no. 17، pp. 1–16، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/219023/fa