APA:
کپیحیدرزاده، کامبیز، و حسنی پارسا، الهام. (1391). بررسی تاثیر ارزش های لذت جویانه بر رفتار خرید مصرف کنندگان. مدیریت بازاریابی، 7(17)، 17-35. SID. https://sid.ir/paper/219024/fa
Vancouver:
کپیحیدرزاده کامبیز، حسنی پارسا الهام. بررسی تاثیر ارزش های لذت جویانه بر رفتار خرید مصرف کنندگان. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1391؛7(17):17-35. Available from: https://sid.ir/paper/219024/fa
IEEE:
کپیکامبیز حیدرزاده، و الهام حسنی پارسا، “بررسی تاثیر ارزش های لذت جویانه بر رفتار خرید مصرف کنندگان،” مدیریت بازاریابی، vol. 7، no. 17، pp. 17–35، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/219024/fa