APA:
کپیمرتضی زاده، افشین، نایب زاده، شهناز، و صادقیان، ابوالفضل. (1395). بررسی تأثیر هدایای تبلیغاتی بر ارزیابی کلی مصرف کننده (مطالعه موردی: مشتریان محصولات ایرانسل شهر اصفهان). مدیریت بازاریابی، 10(31 )، 37-48. SID. https://sid.ir/paper/219032/fa
Vancouver:
کپیمرتضی زاده افشین، نایب زاده شهناز، صادقیان ابوالفضل. بررسی تأثیر هدایای تبلیغاتی بر ارزیابی کلی مصرف کننده (مطالعه موردی: مشتریان محصولات ایرانسل شهر اصفهان). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1395؛10(31 ):37-48. Available from: https://sid.ir/paper/219032/fa
IEEE:
کپیافشین مرتضی زاده، شهناز نایب زاده، و ابوالفضل صادقیان، “بررسی تأثیر هدایای تبلیغاتی بر ارزیابی کلی مصرف کننده (مطالعه موردی: مشتریان محصولات ایرانسل شهر اصفهان)،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 31 ، pp. 37–48، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/219032/fa