APA:
کپیزارع، محمد، سالاری، مصطفی، و ساریخانی، راحله. (1395). تاثیر رعایت راهبردهای آموزشی نظریه بارشناختی بر میزان بارشناختی بیرونی و یادگیری در درس فیزیولوژی. توسعه آموزش در علوم پزشکی، 9(22)، 44-52. SID. https://sid.ir/paper/219268/fa
Vancouver:
کپیزارع محمد، سالاری مصطفی، ساریخانی راحله. تاثیر رعایت راهبردهای آموزشی نظریه بارشناختی بر میزان بارشناختی بیرونی و یادگیری در درس فیزیولوژی. توسعه آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1395؛9(22):44-52. Available from: https://sid.ir/paper/219268/fa
IEEE:
کپیمحمد زارع، مصطفی سالاری، و راحله ساریخانی، “تاثیر رعایت راهبردهای آموزشی نظریه بارشناختی بر میزان بارشناختی بیرونی و یادگیری در درس فیزیولوژی،” توسعه آموزش در علوم پزشکی، vol. 9، no. 22، pp. 44–52، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/219268/fa