APA:
کپیکیانی، قمر، و مهدیون، حسین. (1396). رابطه تنظیم شناختی هیجانی و مهارت های مطالعه با اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان دانشکده بهداشت و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زنجان. توسعه آموزش در علوم پزشکی، 10(26 )، 123-134. SID. https://sid.ir/paper/219340/fa
Vancouver:
کپیکیانی قمر، مهدیون حسین. رابطه تنظیم شناختی هیجانی و مهارت های مطالعه با اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان دانشکده بهداشت و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زنجان. توسعه آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1396؛10(26 ):123-134. Available from: https://sid.ir/paper/219340/fa
IEEE:
کپیقمر کیانی، و حسین مهدیون، “رابطه تنظیم شناختی هیجانی و مهارت های مطالعه با اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان دانشکده بهداشت و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زنجان،” توسعه آموزش در علوم پزشکی، vol. 10، no. 26 ، pp. 123–134، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/219340/fa