APA:
کپیعطایی، نگار، و پنجه پور، مجتبی. (1394). مقایسه اثربخشی روش تدریس فعال تعاملی و سنتی در رضایت مندی و یادگیری درس بیوشیمی بالینی دانشجویان داروسازی. توسعه آموزش در علوم پزشکی، 8(19)، 81-91. SID. https://sid.ir/paper/219370/fa
Vancouver:
کپیعطایی نگار، پنجه پور مجتبی. مقایسه اثربخشی روش تدریس فعال تعاملی و سنتی در رضایت مندی و یادگیری درس بیوشیمی بالینی دانشجویان داروسازی. توسعه آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1394؛8(19):81-91. Available from: https://sid.ir/paper/219370/fa
IEEE:
کپینگار عطایی، و مجتبی پنجه پور، “مقایسه اثربخشی روش تدریس فعال تعاملی و سنتی در رضایت مندی و یادگیری درس بیوشیمی بالینی دانشجویان داروسازی،” توسعه آموزش در علوم پزشکی، vol. 8، no. 19، pp. 81–91، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/219370/fa