APA:
کپیاسکندری، محمد، قیدرخلجانی، جعفر، و اعرابی، سیدمحمد. (1390). الگوی هماهنگی راهبردهای نوآوری محصول و فرآیند بر اساس چارچوب ارزشهای رقیب. بهبود مدیریت، 5(2 (پیاپی 13))، 9-36. SID. https://sid.ir/paper/220590/fa
Vancouver:
کپیاسکندری محمد، قیدرخلجانی جعفر، اعرابی سیدمحمد. الگوی هماهنگی راهبردهای نوآوری محصول و فرآیند بر اساس چارچوب ارزشهای رقیب. بهبود مدیریت[Internet]. 1390؛5(2 (پیاپی 13)):9-36. Available from: https://sid.ir/paper/220590/fa
IEEE:
کپیمحمد اسکندری، جعفر قیدرخلجانی، و سیدمحمد اعرابی، “الگوی هماهنگی راهبردهای نوآوری محصول و فرآیند بر اساس چارچوب ارزشهای رقیب،” بهبود مدیریت، vol. 5، no. 2 (پیاپی 13)، pp. 9–36، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/220590/fa