APA:
کپیمحمداسمعیلی، ندا. (1397). شناسایی مکانیزم های توسعه فرهنگ مشتری مداری در سازمان (مورد مطالعه: سه شرکت از گروه مپنا). پژوهش های مدیریت عمومی، 11(39 )، 250-273. SID. https://sid.ir/paper/222164/fa
Vancouver:
کپیمحمداسمعیلی ندا. شناسایی مکانیزم های توسعه فرهنگ مشتری مداری در سازمان (مورد مطالعه: سه شرکت از گروه مپنا). پژوهش های مدیریت عمومی[Internet]. 1397؛11(39 ):250-273. Available from: https://sid.ir/paper/222164/fa
IEEE:
کپیندا محمداسمعیلی، “شناسایی مکانیزم های توسعه فرهنگ مشتری مداری در سازمان (مورد مطالعه: سه شرکت از گروه مپنا)،” پژوهش های مدیریت عمومی، vol. 11، no. 39 ، pp. 250–273، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/222164/fa