APA:
کپیبرومند، محمدرضا، حسینی، سیدعماد، و افروزه، علی. (1398). تأثیر ابعاد جو فروشگاهی بر قصد خرید مشتریان محصولات ورزشی. پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، 11(3 )، 59-69. SID. https://sid.ir/paper/222243/fa
Vancouver:
کپیبرومند محمدرضا، حسینی سیدعماد، افروزه علی. تأثیر ابعاد جو فروشگاهی بر قصد خرید مشتریان محصولات ورزشی. پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش[Internet]. 1398؛11(3 ):59-69. Available from: https://sid.ir/paper/222243/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا برومند، سیدعماد حسینی، و علی افروزه، “تأثیر ابعاد جو فروشگاهی بر قصد خرید مشتریان محصولات ورزشی،” پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، vol. 11، no. 3 ، pp. 59–69، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/222243/fa