APA:
کپیباستان، مصطفی، دلاور، علی، و فرهنگی، علی اکبر. (1397). بررسی مؤلفه های مؤثر بر مصرف رسانه ای جوانان تهرانی؛ باهدف طراحی مدل خلاقانه الگوی مصرف رسانه های نوظهور. ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 8(1 )، 109-142. SID. https://sid.ir/paper/223270/fa
Vancouver:
کپیباستان مصطفی، دلاور علی، فرهنگی علی اکبر. بررسی مؤلفه های مؤثر بر مصرف رسانه ای جوانان تهرانی؛ باهدف طراحی مدل خلاقانه الگوی مصرف رسانه های نوظهور. ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی[Internet]. 1397؛8(1 ):109-142. Available from: https://sid.ir/paper/223270/fa
IEEE:
کپیمصطفی باستان، علی دلاور، و علی اکبر فرهنگی، “بررسی مؤلفه های مؤثر بر مصرف رسانه ای جوانان تهرانی؛ باهدف طراحی مدل خلاقانه الگوی مصرف رسانه های نوظهور،” ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، vol. 8، no. 1 ، pp. 109–142، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/223270/fa