APA:
کپیمرادی، مهسا، علی آبادی، خدیجه، و درتاج، فریبرز. (1392). مقایسه تاثیر روش آموزش مبتنی بر الگوی پنج مرحله ای بایبی و سنتی بر خلاقیت و یادگیری دانش آموزان سال سوم راهنمایی در درس علوم. ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 3(1)، 19-37. SID. https://sid.ir/paper/223300/fa
Vancouver:
کپیمرادی مهسا، علی آبادی خدیجه، درتاج فریبرز. مقایسه تاثیر روش آموزش مبتنی بر الگوی پنج مرحله ای بایبی و سنتی بر خلاقیت و یادگیری دانش آموزان سال سوم راهنمایی در درس علوم. ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی[Internet]. 1392؛3(1):19-37. Available from: https://sid.ir/paper/223300/fa
IEEE:
کپیمهسا مرادی، خدیجه علی آبادی، و فریبرز درتاج، “مقایسه تاثیر روش آموزش مبتنی بر الگوی پنج مرحله ای بایبی و سنتی بر خلاقیت و یادگیری دانش آموزان سال سوم راهنمایی در درس علوم،” ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، vol. 3، no. 1، pp. 19–37، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/223300/fa