مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

7,166
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

3,367
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

برنامه درسی آموزش کارآفرینی: هدف، محتوا، روش تدریس و شیوه ارزشیابی

صفحات

 صفحه شروع 97 | صفحه پایان 130

چکیده

 نیاز به ابداع و خلاقیت در تمامی حوزه های کسب و کار, کارآفرینی را به یک ضرورت جهانی بدل نموده, در این راستا نظام آموزش عالی کلیدی ترین نقش را داراست. در این تحقیق با مطالعه ادبیات مرتبط با کارآفرینی در نظام های آموزش عالی سعی گردیده تا به طور اساسی به این پرسش ها پاسخ داده شود: 1- آیا کارآفرینی قابل آموزش است؟ 2- دلایل موافقان و مخالفان آموزش کارآفرینی در هر یک از بخش های فوق, اعم از قابل آموزش و غیرقابل آموزش چیست؟ 3- در صورتی که کارآفرینی قابل آموزش است چه جنبه های یا بخش های از آن قابل آموزش است؟ 4- اهداف و محتوای آموزش کارآفرینی چه باید باشد؟ و روش ها و شیوه های آموزشی موردنیاز برای تحقق آموزش اثربخش کارآفرینی کدامند؟ 5- شیوه های ارزشیابی آموزش کارآفرینی و چالش های مرتبط با آن کدامند؟ همچنین در نهایت وضعیت موجود آموزش کارآفرینی در ایران مورد بررسی قرار گرفته, پیشنهادهای مبتنی یافته های پژوهش جهت بهبود اثربخشی و کارآیی آموزش کارآفرینی در ایران ارائه شده است.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

مذبوحی، سعید، شرفی، محمد، و مقدم، مینا. (1390). برنامه درسی آموزش کارآفرینی: هدف, محتوا, روش تدریس و شیوه ارزشیابی. ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 1(3)، 97-130. SID. https://sid.ir/paper/223454/fa

Vancouver: کپی

مذبوحی سعید، شرفی محمد، مقدم مینا. برنامه درسی آموزش کارآفرینی: هدف, محتوا, روش تدریس و شیوه ارزشیابی. ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی[Internet]. 1390؛1(3):97-130. Available from: https://sid.ir/paper/223454/fa

IEEE: کپی

سعید مذبوحی، محمد شرفی، و مینا مقدم، “برنامه درسی آموزش کارآفرینی: هدف, محتوا, روش تدریس و شیوه ارزشیابی،” ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، vol. 1، no. 3، pp. 97–130، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/223454/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button