APA:
کپیدهقانی، علی. (1393). بررسی رابطه بین شدت تحقیقات و ساختار بازار در صنایع منسوجات ایران (رهیافت علیت گرنجر, گرنجر- هشیائو, تودا و یاماماتو در داده های تابلویی). مطالعات اقتصادی کاربردی ایران (مطالعات اقتصادی کاربردی)، 3(12)، 149-164. SID. https://sid.ir/paper/226588/fa
Vancouver:
کپیدهقانی علی. بررسی رابطه بین شدت تحقیقات و ساختار بازار در صنایع منسوجات ایران (رهیافت علیت گرنجر, گرنجر- هشیائو, تودا و یاماماتو در داده های تابلویی). مطالعات اقتصادی کاربردی ایران (مطالعات اقتصادی کاربردی)[Internet]. 1393؛3(12):149-164. Available from: https://sid.ir/paper/226588/fa
IEEE:
کپیعلی دهقانی، “بررسی رابطه بین شدت تحقیقات و ساختار بازار در صنایع منسوجات ایران (رهیافت علیت گرنجر, گرنجر- هشیائو, تودا و یاماماتو در داده های تابلویی)،” مطالعات اقتصادی کاربردی ایران (مطالعات اقتصادی کاربردی)، vol. 3، no. 12، pp. 149–164، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/226588/fa