APA:
کپیشمس، فاطمه، و تابع بردبار، فریبا. (1390). نقش واسطه ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه جهت گیری هدف و عملکرد ریاضی. روشها و مدلهای روان شناختی، 1(3)، 77-89. SID. https://sid.ir/paper/227429/fa
Vancouver:
کپیشمس فاطمه، تابع بردبار فریبا. نقش واسطه ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه جهت گیری هدف و عملکرد ریاضی. روشها و مدلهای روان شناختی[Internet]. 1390؛1(3):77-89. Available from: https://sid.ir/paper/227429/fa
IEEE:
کپیفاطمه شمس، و فریبا تابع بردبار، “نقش واسطه ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه جهت گیری هدف و عملکرد ریاضی،” روشها و مدلهای روان شناختی، vol. 1، no. 3، pp. 77–89، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/227429/fa