APA:
کپیمحمدی، مهدی، محمدجعفری، خاطره، مرزوقی، رحمت اله، شفیعی، مریم، و خوشبخت، فریبا. (1397). مطالعه تجربی تاثیر آموزش تفکر ژرف اندیشانه بر یادگیری پژوهش محور دانش آموزان در درس علوم ابتدایی. روشها و مدلهای روان شناختی، 9(32 )، 109-130. SID. https://sid.ir/paper/227573/fa
Vancouver:
کپیمحمدی مهدی، محمدجعفری خاطره، مرزوقی رحمت اله، شفیعی مریم، خوشبخت فریبا. مطالعه تجربی تاثیر آموزش تفکر ژرف اندیشانه بر یادگیری پژوهش محور دانش آموزان در درس علوم ابتدایی. روشها و مدلهای روان شناختی[Internet]. 1397؛9(32 ):109-130. Available from: https://sid.ir/paper/227573/fa
IEEE:
کپیمهدی محمدی، خاطره محمدجعفری، رحمت اله مرزوقی، مریم شفیعی، و فریبا خوشبخت، “مطالعه تجربی تاثیر آموزش تفکر ژرف اندیشانه بر یادگیری پژوهش محور دانش آموزان در درس علوم ابتدایی،” روشها و مدلهای روان شناختی، vol. 9، no. 32 ، pp. 109–130، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/227573/fa