APA:
کپیتاج صدرایی، پروین، و فکری، کاترین. (1397). اثربخشی آموزش مبتنی بر تشخیص وکاهش اختلال خواندن دانش آموزان بر فرسودگی شغلی معلمان. روشها و مدلهای روان شناختی، 9(32 )، 97-108. SID. https://sid.ir/paper/227576/fa
Vancouver:
کپیتاج صدرایی پروین، فکری کاترین. اثربخشی آموزش مبتنی بر تشخیص وکاهش اختلال خواندن دانش آموزان بر فرسودگی شغلی معلمان. روشها و مدلهای روان شناختی[Internet]. 1397؛9(32 ):97-108. Available from: https://sid.ir/paper/227576/fa
IEEE:
کپیپروین تاج صدرایی، و کاترین فکری، “اثربخشی آموزش مبتنی بر تشخیص وکاهش اختلال خواندن دانش آموزان بر فرسودگی شغلی معلمان،” روشها و مدلهای روان شناختی، vol. 9، no. 32 ، pp. 97–108، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/227576/fa