APA:
کپیقریشی، منا، منشئی، غلامرضا، نادی، محمدعلی، و سعیدیان، نرگس. (1395). اثربخشی مدل بومی یادگیری الکترونیکی بر خود راهبری در یادگیری دانشجویان. روشها و مدلهای روان شناختی، 7(24)، 55-69. SID. https://sid.ir/paper/227594/fa
Vancouver:
کپیقریشی منا، منشئی غلامرضا، نادی محمدعلی، سعیدیان نرگس. اثربخشی مدل بومی یادگیری الکترونیکی بر خود راهبری در یادگیری دانشجویان. روشها و مدلهای روان شناختی[Internet]. 1395؛7(24):55-69. Available from: https://sid.ir/paper/227594/fa
IEEE:
کپیمنا قریشی، غلامرضا منشئی، محمدعلی نادی، و نرگس سعیدیان، “اثربخشی مدل بومی یادگیری الکترونیکی بر خود راهبری در یادگیری دانشجویان،” روشها و مدلهای روان شناختی، vol. 7، no. 24، pp. 55–69، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/227594/fa