APA:
کپیپورغلامی، فرزاد، کاظمی، سلطانعلی، برزگر، مجید، و سهرابی، نادره. (1398). آزمون مدل مفهومی نقش میانجیگر یادگیری خودتنظیمی و اهداف پیشرفت در رابطه بین باورهای معرفت شناسی و فرسودگی تحصیلی. روشها و مدلهای روان شناختی، 10(36 )، 1-24. SID. https://sid.ir/paper/227627/fa
Vancouver:
کپیپورغلامی فرزاد، کاظمی سلطانعلی، برزگر مجید، سهرابی نادره. آزمون مدل مفهومی نقش میانجیگر یادگیری خودتنظیمی و اهداف پیشرفت در رابطه بین باورهای معرفت شناسی و فرسودگی تحصیلی. روشها و مدلهای روان شناختی[Internet]. 1398؛10(36 ):1-24. Available from: https://sid.ir/paper/227627/fa
IEEE:
کپیفرزاد پورغلامی، سلطانعلی کاظمی، مجید برزگر، و نادره سهرابی، “آزمون مدل مفهومی نقش میانجیگر یادگیری خودتنظیمی و اهداف پیشرفت در رابطه بین باورهای معرفت شناسی و فرسودگی تحصیلی،” روشها و مدلهای روان شناختی، vol. 10، no. 36 ، pp. 1–24، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/227627/fa