APA:
کپیسرانچه، مسعود، مکتبی، غلامحسین، و حاجی یخچالی، علیرضا. (1393). رابطه علی ویژگی های شخصیت با فرسودگی تحصیلی با میانجی گری خودکارآمدی تحصیلی و تنیدگی تحصیلی ادراک شده در دانشجویان. روشها و مدلهای روان شناختی، 5(17)، 75-92. SID. https://sid.ir/paper/227663/fa
Vancouver:
کپیسرانچه مسعود، مکتبی غلامحسین، حاجی یخچالی علیرضا. رابطه علی ویژگی های شخصیت با فرسودگی تحصیلی با میانجی گری خودکارآمدی تحصیلی و تنیدگی تحصیلی ادراک شده در دانشجویان. روشها و مدلهای روان شناختی[Internet]. 1393؛5(17):75-92. Available from: https://sid.ir/paper/227663/fa
IEEE:
کپیمسعود سرانچه، غلامحسین مکتبی، و علیرضا حاجی یخچالی، “رابطه علی ویژگی های شخصیت با فرسودگی تحصیلی با میانجی گری خودکارآمدی تحصیلی و تنیدگی تحصیلی ادراک شده در دانشجویان،” روشها و مدلهای روان شناختی، vol. 5، no. 17، pp. 75–92، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/227663/fa