APA:
کپیصفرنیا، حسن، پورسعید، محمدمهدی، و برزگرپور، محبوبه. (1397). تاثیر پیچیدگی برند مکان بر تبلیغات شفاهی با رویکرد مقایسه ای (مورد مطالعه: ساکنان و گردشگران خارجی شهر کرمان). گردشگری و توسعه، 7(3 )، 88-106. SID. https://sid.ir/paper/227707/fa
Vancouver:
کپیصفرنیا حسن، پورسعید محمدمهدی، برزگرپور محبوبه. تاثیر پیچیدگی برند مکان بر تبلیغات شفاهی با رویکرد مقایسه ای (مورد مطالعه: ساکنان و گردشگران خارجی شهر کرمان). گردشگری و توسعه[Internet]. 1397؛7(3 ):88-106. Available from: https://sid.ir/paper/227707/fa
IEEE:
کپیحسن صفرنیا، محمدمهدی پورسعید، و محبوبه برزگرپور، “تاثیر پیچیدگی برند مکان بر تبلیغات شفاهی با رویکرد مقایسه ای (مورد مطالعه: ساکنان و گردشگران خارجی شهر کرمان)،” گردشگری و توسعه، vol. 7، no. 3 ، pp. 88–106، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/227707/fa