APA:
کپیفرجام، سعید، نساجی کامرانی، مهدی، و بردبار، زهره. (1397). بررسی تاثیر ارزش ویژه برند مقصد بر وفاداری گردشگران به منطقه گردشگری شیراز. گردشگری و توسعه، 7(3 )، 107-126. SID. https://sid.ir/paper/227708/fa
Vancouver:
کپیفرجام سعید، نساجی کامرانی مهدی، بردبار زهره. بررسی تاثیر ارزش ویژه برند مقصد بر وفاداری گردشگران به منطقه گردشگری شیراز. گردشگری و توسعه[Internet]. 1397؛7(3 ):107-126. Available from: https://sid.ir/paper/227708/fa
IEEE:
کپیسعید فرجام، مهدی نساجی کامرانی، و زهره بردبار، “بررسی تاثیر ارزش ویژه برند مقصد بر وفاداری گردشگران به منطقه گردشگری شیراز،” گردشگری و توسعه، vol. 7، no. 3 ، pp. 107–126، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/227708/fa