APA:
کپیمحمدشفیعی، مجید، طبائیان، ریحانه السادات، و توکلی، هدی. (1397). تاثیر تجربه خاطره انگیز از مقصد گردشگری در عشق به برند مقصد با نقش میانجی هویت یابی مشتری با برند: مطالعه گردشگران اصفهان. گردشگری و توسعه، 7(3 )، 127-141. SID. https://sid.ir/paper/227709/fa
Vancouver:
کپیمحمدشفیعی مجید، طبائیان ریحانه السادات، توکلی هدی. تاثیر تجربه خاطره انگیز از مقصد گردشگری در عشق به برند مقصد با نقش میانجی هویت یابی مشتری با برند: مطالعه گردشگران اصفهان. گردشگری و توسعه[Internet]. 1397؛7(3 ):127-141. Available from: https://sid.ir/paper/227709/fa
IEEE:
کپیمجید محمدشفیعی، ریحانه السادات طبائیان، و هدی توکلی، “تاثیر تجربه خاطره انگیز از مقصد گردشگری در عشق به برند مقصد با نقش میانجی هویت یابی مشتری با برند: مطالعه گردشگران اصفهان،” گردشگری و توسعه، vol. 7، no. 3 ، pp. 127–141، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/227709/fa