APA:
کپیمحمودی پاچال، زینب، زارعی، قاسم، و باشکوه اجیرلو، محمد. (1396). ارائه ی مدل ارزش ویژه برند مشتری محور در مقصد گردشگری سرعین. گردشگری و توسعه، 6(3 (پیاپی 12) )، 116-138. SID. https://sid.ir/paper/227724/fa
Vancouver:
کپیمحمودی پاچال زینب، زارعی قاسم، باشکوه اجیرلو محمد. ارائه ی مدل ارزش ویژه برند مشتری محور در مقصد گردشگری سرعین. گردشگری و توسعه[Internet]. 1396؛6(3 (پیاپی 12) ):116-138. Available from: https://sid.ir/paper/227724/fa
IEEE:
کپیزینب محمودی پاچال، قاسم زارعی، و محمد باشکوه اجیرلو، “ارائه ی مدل ارزش ویژه برند مشتری محور در مقصد گردشگری سرعین،” گردشگری و توسعه، vol. 6، no. 3 (پیاپی 12) ، pp. 116–138، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/227724/fa