مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,050
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

760
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه ی مدل ارزش ویژه برند مشتری محور در مقصد گردشگری سرعین

صفحات

 صفحه شروع 116 | صفحه پایان 138

چکیده

 نظر به اهمیت ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری, و این که مقصد گردشگری سرعین به عنوان یکی از هفت قطب گردشگری کشور معرفی شده است؛ مطالعه ی حاضر با هدف شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری سرعین, به ارزیابی گردشگران داخلی از ارزش ویژه برند این مقصد گردشگری با استفاده از متغیرهای مدل بوو, باسر و بالاغلو (2009) پرداخته است. پژوهش از نوع بنیادی بوده و جامعه ی آماری پژوهش, گردشگران داخلی سرعین در بازه زمانی 15 اردبیهشت تا 5 خرداد ماه 1395 بوده است؛ که نظر 384 نفر از این جامعه, به عنوان نمونه ی آماری از طریق پرسش نامه ی پژوهش, با استفاده از روش معادلات ساختاری و با بهره گیری از نرم افزارهای SPSSو AMOS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته ها حاکی از تأیید تمام فرضیه های پژوهش بوده است؛ در نتیجه, آگاهی از برند مقصد, تصویر برند مقصد, کیفیت ادراک شده برند مقصد, ارزش ادراک شده برند مقصد و وفاداری به برند مقصد بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری سرعین تأثیر داشته اند و از این میان آگاهی از برند کم ترین و وفاداری به برند بیش ترین تأثیر را بر آن دارد.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    محمودی پاچال، زینب، زارعی، قاسم، و باشکوه اجیرلو، محمد. (1396). ارائه ی مدل ارزش ویژه برند مشتری محور در مقصد گردشگری سرعین. گردشگری و توسعه، 6(3 (پیاپی 12) )، 116-138. SID. https://sid.ir/paper/227724/fa

    Vancouver: کپی

    محمودی پاچال زینب، زارعی قاسم، باشکوه اجیرلو محمد. ارائه ی مدل ارزش ویژه برند مشتری محور در مقصد گردشگری سرعین. گردشگری و توسعه[Internet]. 1396؛6(3 (پیاپی 12) ):116-138. Available from: https://sid.ir/paper/227724/fa

    IEEE: کپی

    زینب محمودی پاچال، قاسم زارعی، و محمد باشکوه اجیرلو، “ارائه ی مدل ارزش ویژه برند مشتری محور در مقصد گردشگری سرعین،” گردشگری و توسعه، vol. 6، no. 3 (پیاپی 12) ، pp. 116–138، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/227724/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button