APA:
کپیموسوی، سیدنجم الدین، غفوریان شاگردی، امیر، سرشومی، علی، و سپهوند، رضا. (1397). توسعه صنعت گردشگری از طریق برندسازی صنایع دستی (مورد مطالعه: صنایع دستی استان اصفهان). گردشگری و توسعه، 7(4 )، 226-240. SID. https://sid.ir/paper/227739/fa
Vancouver:
کپیموسوی سیدنجم الدین، غفوریان شاگردی امیر، سرشومی علی، سپهوند رضا. توسعه صنعت گردشگری از طریق برندسازی صنایع دستی (مورد مطالعه: صنایع دستی استان اصفهان). گردشگری و توسعه[Internet]. 1397؛7(4 ):226-240. Available from: https://sid.ir/paper/227739/fa
IEEE:
کپیسیدنجم الدین موسوی، امیر غفوریان شاگردی، علی سرشومی، و رضا سپهوند، “توسعه صنعت گردشگری از طریق برندسازی صنایع دستی (مورد مطالعه: صنایع دستی استان اصفهان)،” گردشگری و توسعه، vol. 7، no. 4 ، pp. 226–240، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/227739/fa