APA:
کپیطهماسبی پور، نجف، نصری، صادق، و دروگر، سعیده. (1397). اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اهمال کاری دانش آموزان. توسعه ی آموزش جندی شاپور، 9(ویژه نامه )، 99-108. SID. https://sid.ir/paper/228697/fa
Vancouver:
کپیطهماسبی پور نجف، نصری صادق، دروگر سعیده. اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اهمال کاری دانش آموزان. توسعه ی آموزش جندی شاپور[Internet]. 1397؛9(ویژه نامه ):99-108. Available from: https://sid.ir/paper/228697/fa
IEEE:
کپینجف طهماسبی پور، صادق نصری، و سعیده دروگر، “اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اهمال کاری دانش آموزان،” توسعه ی آموزش جندی شاپور، vol. 9، no. ویژه نامه ، pp. 99–108، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/228697/fa